måndag 29 augusti 2011

jag gillar ditt överbett,



En trött Linnea som har hunnit med ganska mycket idag, En runda till apoteket, banken, träffat Carlen min och även hunnit bada och simma några få längder med Ebba, Elin och Emmy, underbart att få träffa allt underbara människor på en dag, men några fattas! Har inte hunnit träffa kajsa på evigheter! och imon får jag träffa underbara Ewe och alla andra underbara vänner på en fika ! tralalalala... nu ska jag börja på min novell, Hare!


En konstig dag, jag blev sugen på att skriva och skriva massa olika texter idag. På med hörlurarna och bra stämnings musik så faller allt på plats! Allt bara kommer ut igenom pennan! magi? fast om det blir bra är en annan sak! Saknaden av kärleken långt ifrån ja typ mitt tema på min novell som ska vara klar om en vecka! får se om den blir klar då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar