måndag 3 oktober 2011

Where are you when i Need you the most.


Idag har man två månader med en av de människorna man älskar som mest. Och självklart är han flera mil här ifrån, Jag vill bara ta flyget till han eller att han kommer hem! att sitta hemma och bara vänta är nog de drygaste jag har varit med om. det får väll bli ett långt skype samtal med älskling ikv. Och höra allt dumheter han gör nere i kreta. han är lite pinsam men jag Älskar han ändå!

Carl Björklund Som sagt vi skriver ofta att vi älskar varandra, och då menar jag Ofta. Men varje gång jag skriver det menar jag det alltid lika mycket. Jag Älskar dig, du är mitt allt. De känns redan som vi har känt varandra i flera år, men sanningen är att vi har bara känt varandra sen Siesta ja alltså 4 månader sen! vad vore jag utan dig..? jo den gamla Linnea förstås, Men med dig i mitt liv har allt bara blivit bättre. Och kan inte bli sämre. Kan du inte bara Kom hem nu!

Älskar dig Carl Björklund <3
2 Augusti 2011 <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar