söndag 27 november 2011

Weekend

 Varför denna bild blev sne vet jag inte, kanske för att jag var lite sne själv när bilden togs!

Om man ska berätta min helg kortfattat kan man ju säga så här 
Fredag: Först låg man hemma för man skulle vila ut sig efter som att man har haft 39 graders feber i veckan, men sen på kvällen blev det en resa ner till Malmö för att se De fyra kvar i idol, Riktigt kul faktiskt fast vi satt högst uppe gjorde inte det så mycket. Carl och Jens fastnade iaf vid ett barn spel och deras konkurrenter var 11-åringar.. Men Carl ville själv klart vara bäst, och så klart går han där ifrån med High score. Stolt flickvän... haha aja en trevlig kväll var det iaf!

Lördag: Först dansuppvisning, sedan hem till Elin för att snabbt kunna träffa henne i helgen, har inte träffat henne alls denna vecka helt sjukt. Älskar när man längtar efter att få träffa folk, och Elin var verkligen saknad! Mycket snack och Kaffe kokande. Sedan blev det 20 års kalas hos Emil, En trevligt kväll som slutade när bussen gick vid 2, 

Söndag: Sleten som F*n fick Carl och jag gå upp tidigt för en lång bil resa till blekinge för att hälsa på din farmor på sjukhuset, sedan blev det ännu mera bilresa för att gå på släktkalas för Melvin fyllde hela 4 år, alltid trevligt och träffa släkten
Så detta var en kortfattade meningar om min trevligt helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar