torsdag 8 december 2011

fan fan fan..

Brist på bilder, brist på inspiration, så det får bli en fin partajjjjj pic.

Nu sitter man här vid datorn och borde egentligen sova, men fast jag har sov morgon vill jag inte gå och lägga mig för en slags anledning.. Men otrevligt som jag är får Carl sova ensam i någon timme,  Idag är en sådan dag jag inte vill gå till skolan fast det är en sådan slapp dag, först har vi svenska... och sedan idrott, inte den bästa dagen om man säger så. Men jag längtar tills ikv när vi ska kolla på Idol fast på våran skola, för Idolerna kommer ju trots allt från C4, så det ska bli trevligt!

Kan även berätta att jag köpte en nyårs klänning som jag blev riktigt nöjd med tills jag kom hem. Så den ska lämnas tillbaka och jag har panik och vill hitta en klänning nu! men inte så lätt när man bor i kstad.

Åh får panik jag kan inte sova. Hejdå nu ska jag gå och ta tusen clementiner och försöka bli lite piggare..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar