fredag 9 december 2011

pojkvän på vift....


Min pojkvän är på vift, och jag vet inte var han är. Eller jag vet att han är på firma fest, men sen vet jag inte riktigt var han är. Försökte hitta på han på bowlingen men där var han inte Så nu sitter man ensam i hans säng och bara fördriver tiden. Nu vill jag bara ha han vid min sida, men jag får nöja mej med datorn ist... Jag blir lite smått sur att batteriet på hans mobil försvinner så snabbt...
alltid när man ska nå han så fungerar inte mobilen...atans också.
Hem kommen från en riktigt msig kväll på skolan.. kan ni tänka er kul på skolan. En fredag!! För idag var det ju idol finalen och den skulle så klart firas i skolan med alla fina c4 människor med mycket applåder och massa jubel, Amanda tog hem segern och stående ovationer i aulan gjorde en stolt att få kunna säga att man går på C4, Grattis till Amanda. Sveriges stolthet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar