tisdag 13 december 2011

telefon samtal 4 i natt

Mongot Linnea Kan inte ens stava till Potatis,
bilden ovan är Mitt skol projekt som ska bli en t-shirt, slängde ihop något snabbt för vi aldrig har tid och göra något bra så det fick bli något med pokémon helt spontant!
Frida och jag gör allt man inte ska! för vi bad ass!

Känner mig lite dum att jag väckte min kära kille i morse vid 7 tiden för han skulle hänga med mig till skolan. fortfarande full följde han ändå med. En sleten Calle som hade varit på lussevaka i natt var nog ganska trött när han var med på dagens media lektioner. Men tro inte att det var min ide att han skulle hänga med utan han ringde och smsade mig vid 4 i natt och ville verkligen vara med mig och hänga med till skolan, så jag tvekade ju inte och drog hem till han vid 7!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar