måndag 9 januari 2012

En sjuk generation





Nu är min önskelista klar inför min födelsedag.

- Fjärrutlösare till systemkameran.
- Hårförlängning.
- Pengar till Siesta biljett.

Mer vet jag inte. Jag har alltid problem med att önska mig massa grejjor när man ska fylla år. För man önskar sig bara för ATT. Egentligen behöver jag inte så mycket utan jag vill bara ha massa onödiga saker som inte mina föräldrar vill köpa. Som t.ex massa skor skor skor!!! jag skulle kunna köpa en miljon skor om jag bara hade pengarna. Men de är sjukt vilket bortskämt samhälle vi lever egentligen i. Köper grejjor hit och dit. slänger saker hit och dit. medans andra inte får något alls men lever ändå ett bra liv. Det är sjukt att de finns så många olika samhällsklasser.  En sjuk generation. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar