tisdag 3 januari 2012

En speciell dag..?

Ett nytt år har börjat och jag vet inte hur man ska tolka denna start, är den bra? är den dålig? har inte så mycket och utgå ifrån, det är trots allt bara den 3 januari. En dag som är ganska tråkig faktiskt. Men det något speciellt med denna dag. 5 månader sen, tiden går snabbt när man har kul. Älskar dig. 




Men de är någon som tynger mig men jag kan inte riktigt sätta fingret på vad...Utskällningar hit och dit. Det är något som gjort mig annorlunda. Men inte folket runt omkring som är delaktiga, utan det är något med mig själv som jag inte kan kontrollera. Ibland får jag säga till andra att dom får säga till om jag börjar vara annorlunda för jag märker inte det för det mesta. Jag skulle nog egentligen bara behöva ta det lugnt och varva ner. Men när ska man ha tid?  när man vill så mycket med livet. Men det känns som man bara har en dag på sig att göra alla drömmar alla idéer man har. Panik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar