måndag 5 mars 2012

vädret är här, låt oss njuta av det


T-shirt store. HÄR  Gilla gilla gilla! solen är frame och jag och vännerna blir helt galna och skrattar och snackar för mycket, så folket på bussen skulle vilja sätta munkavel på oss. Jag vill bara köpa nya solbrillor ny vår jacka sätta mig i solen, ta en morgon cigg och njuta av dagen. Låter det inte  helt underbart!? och varför inte ta och grilla någon dag? vädret är här, låt oss njuta av det.

Studiebidraget har kommit men jag har lovat mig själv att detta ska gå till att göra saker med vännerna ist för att vara egoistisk och lägga pengar på onödiga grejjor! jag ska Fika upp varenda öre!! Dax att slänga på sig läsglasögonen och plugga matte..? ja får väll bli det efter massa andra viktigt grejjor jag måste göra. säger vi. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar