lördag 8 oktober 2011

vackert

Nu ligger man här med älskling efter ha missat en hel vecka utan han. Men som tur kom han hem igår. Men chockad blev man. Här hade man ställt sig in på att han ska komma hem vid 10 tiden på kvällen,så efter ett svettigt idrotts pass hänger jag med syrran på stan. Självklart ringer Elin ( jag misstänker inget )och hon vill träffa mig och syrran och jag går till McDonalds för att ja träffa Elin. Blicken riktad för att hitta Elin missar jag och ser inte en viktig person mitt vid ingången. Helt plötsligt kommer så klart älskling och skrämmer livet av mig. Och några minuter innan detta hade han ju talat om för mig att han var på Kreta i väntan på att komma hem efter en rörig strejk. Men självklart blir
Man så chockad att jag är på gränsen att börja gråta så glad jag blev att se han. Nu ska jag sluta skriva och lägga mig och somna om med den finaste!



Ebba tyckte denna bilden passa in. Fråga mig inte varför. Calle och jag? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar