torsdag 6 oktober 2011

The Day from hell

Mitt horoskop stämde inte. De skulle bli dåligt. Men jag fick sämre än väntat.


Hur ska jag börja? Ska man börja med de negativa eller de positiva..? ja just det det finns inget positivt med denna dag. De första man gör är att trampa i hund skit mitt inne i stan. Och då undrar man vem fan rastar sinn hund i stan? Idioter. Men som tur hade man hål timme och man kunde snabbt springa till Hm och köpa ett par bra och billiga skor på Hm. Dagens räddning. 
Nästa dåliga händelse var att Älskling ringer. Inget negativt med det, men så klart kommer ett besked att han inte kommer hem för det är en strejk nere i Grekland.  Så jag inte kan träffa han imon. Självklart börjat tönten Linnea böla. Jag saknar han så grymt mycket att det är svårt att beskriva!
Dålig dag? jaaaa! Men okej jag de fanns en positiv sak med dagen, Det var att Frida bjöd på lunch! Och vi åt Bakad potatis!! fina grejjor! Linneas Favorit!!! POTATIS!!!
Dagen slutade med att man träffade Ebba och Elin och som  alltid  är lika mysigt. Puss hej nu ska jag raka bena. Bara så ni vet. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar