tisdag 10 januari 2012

Sinnet är på sin plats

Jag är ganska lugn idag faktiskt, fast skolan börjar imorgon och man ska upp ovanligt tidigt.. denna dag känns ganska lång och känner på mig att jag kommer hinna fixa allt innan morgondagen. Just nu har man städat lite och dansat runder till 80-tals musik. Finns inget bättre än 80-tals musik när man städar, all annan musik kan slänga sig i väggen. Nu väntar jag bara på min pojkvän som leker runder i min fars verkstad. Man brukar ju dra sig till killar som påminner lite om sin pappa. Kanske jag just har gjort...? eller?

En annan sak som just satt och tänkte på var att jag fick en fråga i går av min kära vän Frida "vad har du gjort på lovet?" Jag funderade en liten stund och kom faktiska inte på så mycket. Detta lovet har nog bara varit och slappa mysa med nära och kära. Varit i Åhus, bäckaskog, legeved och Yngsjö och haft massa mysiga filmkvällar med vännerna. Och får ju inte glömma att man blev sjuk helt plötsligt men gick bort lika snabbt som det kom. Och en helt underbar Nyårsafton med alla man gillar. Tummen upp för det.

Nu hör jag att mina syster kommer hem och äntligen har man någon man kan få snacka med! hallelujha ha det bra för nu ska jag snacka lite skit med syster.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar