torsdag 9 februari 2012

Inget logiskt

             
              Jag är så ofokuserad. Matematiken tar kol på mig. Värdetabeller, plus o minus.
 Ja usch man fattar ingenting. Alla tycker det verkar logiskt och sitter 
som snille blixtar antecknar lite. Själv sitter man min 
tekniska apparat och skriver och lyssnar inte på vad läraren
 säger. Jag får bara skylla mig själv om jag inte fixar matten,
 men jag kan inte hitta logiken i matematiken. Gör ni? 
Hittar bara saker jag inte kommer ha 
anvädning för i mitt alldagliga liv. 

Jag skulle även uppdatera lite om går dagen! En mysig 
eftermiddag med syster och Elin! Choklad i mängder 
och lite skridskor vid sidan om! Tjockt om jag får säga! 
Även fast vi frös röven av oss hade vi mycket och snacka
 om! Men jag ska inte klaga på kylan, kära Ebba är i 
Åre och har nog dubbelt så kallt. Saknar dig vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar