onsdag 8 februari 2012

Vad mera kan man önska sig?



Får ju faktiskt säga att jag har en ganska romantisk kille. En mysigt dag med dig 
gjorde mig inse ännu mer att det är dig jag verkligen älskar. Det känns inte alls
 länge sen det var Siesta och vi träffade för första gången och jag tyckte jag
 kände igen dig, och så klart var du från Åhus. Världen är liten  men slumpen 
eller kanske till och med ödet gjorde att just du och jag träffade just där, just 
den minuten.  Utan Siesta skulle jag inte sitta här och kunna vara stolt och 
överlycklig av att ha Carl Björklund i mitt liv.
Eftermiddagen var riktigt mysig, vi skulle fira våran sex månaders dag. 
Tänka sig att min pojkvän hade fixat väldens mysigaste bad för bara han 
och mig, men massa tända ljus. Det kallar jag Romantiskt!



Dagen där på vad det min födelsedag och jag vaknade vid älsklings sida 
och sedan kom familjen in med paket. En ny större säng, hårförlängning 
var en del jag fick. Senare på kvällen kom mina underbara vänner och firade
 mig med paket (armband, doftljus, laserdome, nagellack, shower gel )
 tårta och melodifestivalen. Haha vilken förfest! men senare var det bara
 tagga tagga för då var det dags för fest och ca 40 vänner som skulle
 firade mig. Härligt, men alla festar har sin nackdelar och positiva sidor.
 Men tack för en fin födelsedag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar