tisdag 3 april 2012

244 dagar, Jag älskar dig.


Fest på en Måndag, man tackar man tackar! Töserna och jag tog bussen till färlöv igår och partajade! Tack tjejer och killar för en riktigt kul kväll. Idag ska jag bara ta det lugnt och träffa min underbara pojkvän, saknade han så mycket att jag börja gråta i natt, det var inte lite tårar heller!! Mina vänner fick nog ett gott skratt, kan ha varit lite av alkoholen som tog över, men jag saknar faktiskt han något kopiöst. Idag är det 8 månader sen vi blev tsm, Känner mig som den lyckligaste flickan i världen när jag är med dig Carl Björklund. Älskar dig.


Imorgon blir det premiären för Titanic i 3D med Kajsa, Emmy och Elin, Längtar faktiskt riktigt mycket. Ska sitta i mjukisbyxor och vara allmänt sleten i 3 timmar och glo på bio. Finns det något bättre? bra påsklov må jag tillägga. än så länge! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar