lördag 7 april 2012

Mitt hår liknade ett kråkbo, Men vi hittade lösningen till detta problem.


Efter gårdagens kände jag att mitt hår var ganska tovigt, och var tvungen att köpa något mera vettigt balsam. Men vilket balsam eller inpackning jag skulle välja var det svåraste på länge. Vännerna blev förbannade och valde till mig. Bra val faktiskt Kan faktiskt tipsa om detta faktiskt, riktigt bra fick ut alla min tovor, och håret blev som nytt. Har använt en inpackning av hans serie innan och blir aldrig besviken.

Kan ju berätta att min förkylning har blivit sämre, hostat hela natten, lite hostmecicin hjälpte verkligen inte. Nu kan jag bara hoppas och be på att den försvinner vilken dag som. Det värsta som finns är ju trots allt att vara förkyld. Men nu ska jag äta frukost, och sedan dra mig mot mormors gamla hus för att resa ut det sista från huset. Lite sorgligt att man ska behöva lämna sitt andra barndomshem. Alla minnen, men den nya lägenheten till mormor verkar vara perfekt för henne och hoppas på detta kommer bli kanon! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar