torsdag 3 maj 2012

Snart ett år sedan.




Snart är det ett år sen jag träffade dig för första gången. Siesta 2011 en dag jag kommer minnas länge. 2 Juni. Förtränger allt annat och tänker bara på att jag fick träffa just dig då, just den minuten. just på den platsen, som sagt halv fem på morgonen. var det slumpen eller ödet? ja vem vet. men jag vet inte riktigt hur jag ska förklara Men jag älskar dig. eller jag vet hur jag ska förklara men då kan jag ju rabbla upp en lång lista. Men tiden går i alla fall snabbt och det har redan gått 9 helt underbara månader sen den 3 Augusti. Men du är helt enkelt en helt underbar person jag inte vill mista. Du får mig att må bra. Du gör så jag vågar vara mig själv, Jag älskar dig helt enkelt, mer än någonting annat. jag vet inte hur många gånger jag har sagt att du är fin.  Jag kanske är tjatig, men jag vill bara påminna dig det varje dag. För...
             
...Jag älskar dig Carl Björklund. 


+ Elin och jag diskuterade en sak igår, vi måste ta och fira med vännerna också att man har känt varandra i hundra år. Hundra underbara år. Som sagt vänner är lika viktiga som min pojkvän. Vänner! kom ihåg det. Ska bara boka in ett datum med er ska vi fira med skumpa o jordgubbar eller vad sägs?!


Älskar er alla. Ni är fina och gör mina dagar. Kom ihåg det mina hjärtan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar